♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, November 13, 2017

Family Bonding

Ala. dah november.  apa la malas benar nak update sini. nampak sgt dah terbiar lama. bersawang dah. huhu. nape kejap benar masa ni. dah nak sampai hujung tahun. macam-macam berlaku tahun ni. si kecik sofea pun dah 7 bulan. kuat menyusu, kuat makan. berat pun dah 9kg. anak-anak pun dah makin membesar, kakak echa dah darjah 5 tahun depan, kakak ayna darjah 1, boboi aqil rayyan pulak 5 tahun. tahun dpn mmg bz la menyetelkan urusan anak-anak masuk sekolah. ayna mmg kami konfiden tak nangis sbb dia kuat semangat. tp, tang boboi aqil la, cuak gak mama papa nya. sedangkan nak tinggal umah atok nenek pun dah menangis, ini kan pulak setengah hari kat sekolah. adoi.. huhu..



ni bambam kami
ayra sofea.. sgt baik dan jarang meragam
kuat menyusu dan kuat makan 
alhamdulillah, still fully breastfeed




aqil yg nak 5 tahun dah tahun depan
tp, still rasa dia baru 3 tahun
cakap pun dah pandai wat ayat tapi pelat, camne tuh?
makin banyak akal


untung ada kakak echa, dia yg jaga adik kalau mama sibuk wat keje umah


anak-anak penyeri kehidupan 

No comments: