♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, November 4, 2016

Dah November!!

Haihhhh.. lamanya tak merapu kat sini. sian dia terbiar lama. tuan umah teruk benar mabuknya. busy sesgt pun ada. 

dari bulan 8 sampai la minggu lepas asyik outstation je. sian anak-anak asyik kena tinggal. selain kena pegi kursus anjuran kementerian, jadi urusetia program pun ada. dapatla tambah duit poket. boleh claim ot bebanyak. kehkehkeh.. (ayat pujuk hati).

cuti sekolah pun dah nak dekat. tgh pikir-pikir manala nak bwk anak-anak ni berjalan. asyik mama je tido hotel kan, janji ngan dorg cuti sekolah nanti nak bawak dorg tido hotel mandi-mandi kolam.tapi xde idea nak bawak ke mana. nak dekat-dekat je sebab nak bajet2 jugak. korg mesti dah book hotel memana kan???













2 comments:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

waa..mabuk preknen keee..congratss..^_^

Ayu Ayunie said...

aah betul.. haha.. tq