♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, January 8, 2016

Penangan DILWALE 2015 Girls Day Out

Ni pulak citer 2 januari. lepas bershell out malamnya, esok petangnya kami tgk wayang sama-sama. tp untuk pompuan saja. yg laki-laki kena dok umah. terselit jugak anak sedara boboy dua orang ngikut sbb takde yg jaga. 

Aqil kena tinggal dgn papa dia. mmg taknak bawak kang tgk dia je bukan tgk skrin.. hehehe.

Risau jugak bawak anak-anak takut dorg bosan. yela sbb tgk citer bollywood. first time tgk wayang citer hindustan ni.

kami tgk di TGV AU2 Keramat. sume kakak-kakak termasuk kak ipar pegi kecuali sorg je tak dapat pegi di saat akhir.





anak-anak seronok je tgk
siap joget-joget je
layan jugak la citer
mmg kajol cantik giler
SRK pun tetap maintain hensem

romantik sgt rasa nak ajak hubby tgk skali
nak repeat tgk dating berdua dgn hubby
 

 

5 comments:

Qaseh Suhaida said...

SRK & kajol mmg pasangan ideal

Nafira usof said...

Ramai yang review citer nih best.
tapi Zura x de peluang lagi nak tengok. hehehe

Fiza Rahman said...

Bestnya. Nak ajak en somi tengok memang tak lah dia nak gi.

wahida said...

dalam pada org sibuk tengok dilwale...i sibuk tgk ip man 3...hahaha...sebab i tak minat sgt hindustan...

LYAfrina said...

bestnya outing ramai2 camni..