♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, January 7, 2016

Kakak Echa Darjah 3

Kisah kakak echa pulak bersekolah. kakak echa darjah 3 tahun ni. cuti lama takut badan lemau je nak skolah balik. ehh tak dela kan.. sbb zaman maknya dulu, semangat je nak masuk sekolah sbb semua baru. beg, kasut dan baju baru, pensel box, kaler pencil baru suma la baru. tak sabar nak tunjuk kat kengkawan. huhu.

dah terasa tua sbb anak dah besar. dah darjah 3 kira dah besar la kan.. makin tinggi baju suar pun banyak dah ketat. dah boleh diharap tolong kat dapur dan jaga adik-adik.
 
pas setel urusan ayna, kami uruskan kakaknya pulak. dah senang sbb dah besar tau dah jaga diri sendiri, dah tau selok belok sekolah, peraturan sekolah. saja je mak pak nak nyibuk. nak tau kelas kat mana. senang nanti.



dengan bff dia kat kelas


muka ceria je
senang hati mak pak tgk..

tahun ni takleh main2 sgt dah
mak pak pun kena dok belajar sama-sama
sayang kakak echa!
 




1 comment:

LYAfrina said...

blajo rajin2 ye kakak