♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, May 8, 2015

Rezeki lagi.. alhamdulillah.. (^ __ ^)

6 Mei 2015 hari bersejarah yang ditunggu-tunggu tiba jua. Alhamdulillah.. dianugerahkan penghargaan yang amat bermakna. Sekali lagi diberi peluang merasai  Anugerah Perkhidmatan Cemerlang. kali pertama dapat tahun 2009. tahun 2014, rezeki nama naik untuk dapat lagi anugerah ini. syukur.. alhamdulillah.. 2 kali dianugerahkan dalam masa 9 tahun berkhidmat dengan kerajaan menjadi penyuntik semangat buatku untuk terus melaksanakan tugas dan tanggungjawab yang diberikan. Ada hikmah berhenti keje swasta dulu.








gambar blur.. guna kamera hp je pun.. hehe..
seramai 344 orang untuk satu kementerian yang diraikan. ada 12 jabatan..

13 orang untuk jabatan kiter.. :)
 


 bersama ketua pengarah




gambar beramai-ramai buat kenangan
 
balik opis sbb majlis petang kejap je pun abis
kengkawan opis satu geng HR ajak bergambar




mereka sahabat di HR yang byk membantu
susah sama-sama
senang sama-sama
sayang sangat kat korg!!!


sibuk suh amik sijil yg kiter dapat tau
nampak tak muka kena paksa amik sijil.. alahai...


nampak sgt ku yg over siap pegang sijil bagai
ni dorg yg suh pegang
tanpa mereka, saper la saya.. ewahh..


sebenarnya tanggungjawab amat berat kalau dah dapat anugerah camni. bila dah dapat, kena la maintainkan hasil kerja atau lipat gandakan lagi usaha. susah kan kalau orang bagi tanggapan positif pada kita, nak tak nak kena buat jugak.




5 comments:

norhidana miswan said...

tahniah.... baju pun lawo...
ye betul tuh, lebih besar beban bile dh dpt anugerah nih, bos atau pekerja rasa kite perlu berikan lebih lg...

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

tahniah dpt anugerah cemerlang..=)

Ana Lyana said...

tahniah dear.. :)

- dieyana - said...

tahniah!

saly said...

Alhamdulillah.. tahniah dapat anugerah cemerlang..:)