♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, July 1, 2014

Setahun sudah umurnya my Aqil Rayyan

salam 3 ramadhan. hari ketiga berpuasa. 

kiter rileks je, cam biasa je (padahal sebelum tu dok pulun ganti pose tahun lepas puye). so takdak hal sbb dah praktik awal ken.. hehe

29 jun 2014 - genap my baby boy setahun. gegegege.. cepatnya masa berjalan, dak kecik bambam yg lasak tapi manja sgt ni dah setahun. still lagi breastfeed. mmg kuat menyusu.

disebabkan 29hb tu ari first pose, celebrate birthday boy awal sehari. wat kat umah wan ramai sepupu kecik dia. dia tak pandai tiup lilin lagi. kakak-kakak yg tukang tiup. sibuk nak matikan lilin ada la.  








Dah setahun tapi rasa cam belum setahun je ni.

Genap setahun dia dah leh jalan laju, dah pandai berdiri sendiri pastu jalan. Takyah nak pegang apa-apa tuk diri. Suka sgt tgk dia. Alhamdulillah, membesar dgn sihat. 

Moga anak mama ni jadi anak yg baik, soleh, membanggakan mama dan papa, sentiasa sihat, dan berjaya.





3 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

Happy belated bday aqil..:)

Nafira usof said...

Happy birthday Rayyan..
semoga jadik anak yang soleh~

geram nye tengok gambar2 dia.. semuanye bulat2.. geraaammm sangat part pipi tu.. hehehehe

lieyalatif said...

alhamduillah...membesar dgn sihat dan sempurna...selamat hari lahir aqil rayyan comel...moga jadi anak yg bijak dan membanggakan mama n papa key...