♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, June 27, 2014

Saya jual rempeyek untuk hari raya!

Salam Jumaat.

last jumaat sebelum berpuasa ramadhan. semua dah siap ke persiapan utk ramadhan? utk raya apa lagi kan. kiter mmg takde lagi baju raya. sume baju raya kiter dgn anak-anak nak beli siap je nanti. xnak dah tempah-tempah. tema kaler pun xtau lagi nih. nanti tgk jela kaler apa yg cantik, tu la baju raya kiter. hehe.

korang....
suka makan rempeyek tak?

ni rempeyek wat sendiri belajar dari mak mertua. mak mertua mmg pakar wat rempeyek ni. saja kali ni nak belajar wat rempeyek. jual sikit-sikit untuk tambah sumber kewangan kami. skrg ni apa yang boleh kami wat, agak-agak ok je nak jual. kami jual. family dah membesar, duit pun banyak nak pakai.. ishh.. ni ayat kesian cam nak suh orang beli je kan..




rempeyek kacang tanah : RM20.00 sebalang tinggi
kalau amik banyak boleh bagi kurang
mmg mabeles
banyak rempah-ratus
mestila rangup
kacang pun banyak (mmg tak kira)
taknak kacang pun boleh
kalau nak beli leh whatsapp kiter tau : 012-270 8482



2 comments:

Nafira usof said...

meriah betol kacangnye.. terliur tengok.. hehehe

Ayu Ayunie said...

mmg meriah kacang.. orderla zura.. hihikk