♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, June 3, 2014

salam jun..

wah.. dah june. naper cepat sgt masa ni. dah pun sampai ke tengah tahun. cepatkan masa berjalan. 




hmmm... 29 june ni baby aqil dah setahun. sekarang ni dah 11 bulan dah leh bertatih, jalan pun dah boleh 4 / 5 langkah. chaiyokk... terhuyung-hayang, jatuh, tp tetap gigih nak berdiri dan berjalan. huhu. love u sayang mama!! masih kuat menyusu badan lagi. kuat lagi bergayut dak boboiboy ni.

29 june tu jugak first ramadhan. insyallah.. kena arr celebrate birthday baby aqil awal skit la.

persiapan raya? 

takde lagi. nak beli siap jela kat pasar jalan tar nanti. dah tau nak tema kaler apa. tinggal rembat je mana-mana yg ok.



airasia ada wat free seats. 

hari-hari bukak airasia website tau, dah cam senarai tugas harian pulak. hihihi. suka tgk dan main-main klik nak gi mana ke mana. tgk2 rate. takde pun nak nak beli. sbb mahal kan. kali ni dgn adanya free seats ni terbeli la jugak tiket utk 5 beranak april depan. adoyai... abis dah duit nak gi holiday cuti sekolah ni. (=_=)



2 comments:

lia said...

wahhhh fly la tahun depan ya...

mmg kejap jer masa berlalu skng ni...

Normi Nieza said...

bw jun..:)