♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, April 3, 2014

jalan cherating kemaman : episod selfie.....

sambung lagi entry kiter ke cherating-kemaman yek. cuti-cuti bajet je. 2 hari 1 malam. mmg la xpuas. ada lagi la gambar tak tepek kat sini time gi zoo kemaman tu. nak jugak letak sini. 

ni gambar dari hp sbb guna monopod. saja nak berlagak kat sini yg kiter ada monopod a.k.a galah/jora/kayu/penyapu dll. hahaha...

nak testing guna. beli ni sbb member jual murah. kalau mahal mmg takdela beli. sesaja suka-suka beli. padahal ada je tongkat kamera tu. yg ni leh sumbat dalam beg. nak guna tarik je nak panjang mana.

suka selfie dgn anak-beranak. takyah la nak suh org amikkan.

first time guna monopod mmg tak reti. camne ekk nak kasi pusing, nak kasi panjang.


hehe
ni first time guna
mmg tak reti okeh
tgk tak nampak kepala hubby


okeh
skali lagi try..
ok sikit tapi perut hubby nampak bulatssss sgt
tak cantikkk


 next try..
anak-anak dah bosan
sbb tak gerak-gerak. hahaha
bising echa cakap mama papa ni asyik amik gambar je


selfie dgn adik jela


lagi-lagi guna monopod
padahal angkut je tongkat kamera
anak-anak dah bosan.. kihkih..

dah.. dah...cukupla selfie utk ari pertama
sok sambung balik yer ;p

sekian, episod selfie


terpikir jugak kalau la binatang dalam ni terlepas kuar mana la nak lari
ada pulak tempat khas camni




2 comments:

Nafira usof said...

zura pon teringin dah beli monopod tuh. tapi hubby kata.. x berbaloi. huhuhuhu

BUNDA said...

Salam Jumaat dari bunda...Owh! ada baby tua lah dalam stroller tu...