♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, March 12, 2014

check up 8 bulan

arini check up baby rayyan 8 bulan. takde suntik. 1 tahun nanti baru suntik. alhamdulillah, dia sihat, sgt aktif dan lasak. berat pun dah naik balik.  panjang 73 cm, berat 9.9kg. fuhhh patutla makin lenguh tangan ni mendukung.

tadi pun lama settle padahal tak ramai orang pun. rupanya kat dalam tu ibu kena isi borang kaji selidik. kena taye itu ini. kena check tekanan darah, cek BMI. BMI sesuai dgn ketinggian dan berat. hehehe...



skrg dia suka main.. tu yg wat dia kurang nak tido (sian nenek atok dia jaga)
suka panjat
meniti
kuat gelak
kuat makan (tgk badan la)
kuat susu
 
#pray4MH370



7 comments:

Mimie_Zatun said...

semangatnya..
anak mimie 8 bulan baru 7 kilo.. hehe

Zura@Iwan said...

alhamdulillah
sihat dia...

lia said...

he3 tgh syok main, mmg la x nak tido...

Kakzakie said...

Betullah tengok badan dan pipi montel tu tahu mesti suka susu dan makan:)

Nafira usof said...

alaaaaaa... comelnye dia senyum~
geramnye pipi dia tuh~ rasa nak gomoi2 jer~

Lily@MamaZaraZareef said...

wahhh..dah besar dah anak bujang sorang ni yek..bambam sungguh mesti mama papa die hari2 geram nak gomol kan..hihihii

Sweetmama said...

Alhamdullillah, yg penting sihat..
geram tgk dia semangat n comey..