♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, March 7, 2014

bila dia berdiri..

aqillllll............

mamaaaaaaaa........ tgk adik boboy ni..

jerit anak-anak dara.. echa dan ayna.

dorg mmg kalau adik dorg ni merayau je, panjat sana sini, dorg jadik mata-mata. nanti mulala bising suh kami amik.. echa kenkadang dukung jugak adik dia. dia dahla kurus keding, dukung adiknya yg bulat, huyung hayang jadiknya. hehe.

dia dah umur 8 bulan skrg. lagi lasak. penat sgt. tak kasi panjat sana, sini pulak dia panjat. sepanjang almari dia akan meniti, pastu tgn main lepas je, jatuh, nangis..

dinding pun dia nak berdiri jugak.

adoyai...... mmg nak kena tgk je.. tu la kan. beza anak laki dgn anak pompuan. nak sgtkan anak laki. nah.. rasakan... hehe...


apa pun, tetap bersyukur sbb dialah pelengkap hidup kami..

ni masa kat kidzoona aeon setiawangsa
puyela suka dia main

gasakla nak jatuh ke, nak terbaring ke..




kakak ayna dh besar nk masuk 3 tahun
senang sgt jaga dia
tak byk sgt songeh
dia mmg berdikari



sume tempat nk berdiri janji dia boleh berpaut
penat tp seronok...
 sayang dia...

 

1 comment:

Nafira usof said...

dah boleh berdiri dah..
cepatnye masa berjalan~
comelll~