♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, February 14, 2014

anak tak sihat!

tiba lagi jumaat yang penuh barakah. 

semalam EL sbb si kecik tak sihat cirit birit. sian dia sampai melecet-lecet bontot. nangis-nangis. sedih tengok. pagi tadi demam pulak. nak gi keje pun tak sampai hati. tp kena keje jugak ada benda nak kena wat.

musim skrg ni yg panas kering macam-macam penyakit ada. anak-anak pun sume tak sihat. kiter pun dah mula sakit tekak dan suara pun dah serak-serak ni.





5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah..

Zura@Iwan said...

semoga aqil cepat sembuh..
ya la..musim tk menentu skrg kan
la ni musim pns plak..
sbr ye ayu..

Nafira usof said...

Moga si kecik cepat sembuh yer.
kena selalu pantau lah kan~

Terima kasih atas doa murah rezeki tuh.. Zura dah baca dan amin kan~
mudah2an kita sama mendapat keberkatan nya.

lia said...

Zara pon kurang sihat hu3

Fiza Rahman said...

Smoga cepat sembuh. Musim kot sbb cuaca panas nih.