♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, December 30, 2013

Santai-Santai di Pantai Putrajaya Pullman Resort

cuti krismas lepas. taktau nak bawak anak-anak jenjalan mana. dok umah lelama pun bosan jugak. petang-petang baru kuar pas setel kemas umah, basuh baju. sebenarnya mama budak yang nak berjalan sgt. alasan je tuh guna nama anak. nak mintak simpati hubby bawak kuar. heheh..

dah lama nak bawak bebudak ni jenjalan putrajaya. gi pantai kat situ. mmg tak sangka kat situ leh ada pantai buatan camni kan.. 

sampai sana pun dah kol 5 lebih. start mandi pun kol 6 lebih. boleh la takat cecah basahkan badan lebih kurang. 

layan gambar jela ekk..

 



amboi.. beriya main pasir ye



mama dan baby duduk je tgk kakak-kakak mandi



dia geram nak turunkan badan dia








nak dkt maghrib baru la dorg ni naik. kalau tak jenuh panggil suh naik nak balik. kat situ toilei utk mandi free. mmg best. selesa je..

balik singgah masjid putrajaya, berhenti lagi layan anak-anak nak main kat situ..



3 comments:

Nafira usof said...

oohhh.. memang boleh mandi lah kat situ ek??
bersih x air nye??

LYAfrina said...

bestnyer lepak2 tepi pntai..kt sini skarang xleh nk lepak2 tepi pntai coz ambak mmg tinggi

Queen Teratai said...

syoknya cuti2 yer.. jln2 dgn anak ye x.. geram tgk rayyan..