♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, December 20, 2013

Happy 6th birthday My lil PrinceSS

20/12/2013, birthday kakak echa yang ke 6 tahun. ya Allah, cepatnya masa berjalan. sedar tak sedar dah besar anak dara kiter yg sulung ni. napela cepat sgt besar ni? tak puas nak gomol-gomol lagi sbb dah bau masyam sgt skrg. dah besar dah kakak. tp tetap manja kekdg mengalahkan adik ayna pulak. paham... mama papa paham kakak pun nak perhatian jugak kan. ada masa wat mama geram je..... tapi mana boleh geram lama-lama sbb kakak pandai pujuk mamanya. pandai amik hati. kakak mmg manja. cepat touching mmg ikut perangai mama. suka melaram, suka melawa pun macam mamanya.  tak sah kalau sebulan lipstick kena beli baru sbb dia akan cilok mamanya puye. dia pandai tapi cepat confuse pun cam mamanya.. adeh.. banyaknya ikut mama ni. ( ⌣́,⌣̀)

kakak echa teman yang baik. dia kira cam penghibur hati kalau tgh penat-penat kat dapur ke dia akan taye ada nak dia tlg wat apa-apa tak. time tu rasa sejuk sgt hati ni. kalau pegi mana-mana je senang bawak dia. jadik peneman tukang angkat barang or taknak orang ngorat mama dia ni.. heheh.. \(^◡^ )


happy birthday sayang..
moga kakak sihat sentiasa, dipanjangkan umur, dikuatkan mental dan fizikal
dpt menyesuaikan diri dgn alam persekolahan baru yg lagi baper hari je lagi
happy go lucky
berjaya dalam pelajaran dan hidup
dimurahkan rezeki
dan
menjadi anak yang baik dan solehah..
amin..........







3 comments:

nita said...

happy birthday Echa..
semoga jadi anak yang bijak dan solehah..
erm.. sama dengan Aishah, lagi beberapa hari lagi nak masuk alam persekolahan baru... ^_^

Queen Teratai said...

Happy birthday Echa.. dah besar.. tahun depan dah sekolah darjah 1 kan.. moga jadi anak yg solehah ye syg

kemey said...

hepi bufday echa =)
jgn noty,dengar cakap mama..