♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, November 12, 2013

Annual Ihtifal Convocation Echa

Ahad lepas kakak Echa konvo. skrg musim konvokesyen kan. anak kiter pun konvo jugak tau. hehe..

konvo Echa kat Hotel De Palma, Ampang. kelasss kan.. kecik2 dah konvo.. kat hotel lak tu..

start majlis kol 3 ptg. kol 1 lebih pas zuhur dah gerak kengkonon taknak jem and nak cop tempat duduk la. skali sampai sana awal tak jem la pulak. bawak kakak ayna je baby tinggal umah neneknya. tak payah susah-susah nak cop tempat, dorg dah siap kasik no meja. alhamdulillah dapat meja belah depan. senang nampak pentas. huhu..


kakak echa dan ayna


kami yang awal sampai.. huhu... 


layan ayna yg sibuk je nak naik atas pentas
dia cakap "ayna nak olah" (ayna nak sekolah)
alahai sayang mama yang manja ni
camne la agaknya yer..
ayna ni mmg manja sgt lambat nak mesra dgn org tak macam kakak echa dia yg suka berkawan


pentas anugerah..
tak sabar nak tgk anak dara wat persembahan
camne la muka dia tu


tiba acara yang dinanti-nanti
acara konvo
penyampaian sijil

mmg seronok je tgk anak-anak kecil ni beratur pakai jubah dan topi
bising dewan ni dgn jeritan mak ayah tgk anak memasing..

  

jalan... stop kat tengah.. tunduk.... hihihi..



gambar blur sbb tangan mengigil okeh
serius tangan menggeletar tgk anak dara atas pentas amik sijil
terharu, happy, sume ada
mengalahkan anak yang baru pas abis universiti..

  

alahai anak dara mama ni
comel sgt..

moga kakak cemerlang dalam pelajaran 
dapat catch up apa yg cikgu ajar

next year kakak dah Darjah 1
no more play-play
mama papa pun dah takleh sesuka hati bagi kakak cuti

uwaaaa....
 

persembahan kelas Tahun 6

  

kakak echa dan kawan-kawan yang berlakon jadik mak
kisah mengenai Palestin
kanak-kanak kena tembak

mmg sedih..






terus gantung kat dinding umah

;p
 




4 comments:

wantie said...

comey. tahniah.

wah grand nyer convo kat otel you.

done follow

Queen Teratai said...

mmg untung anak2 skrg ni.. kecik2 dh merasa konvo siap kat hotel lg.. kita dh belajar kat U.. bila konvo pun kat dlm dewan jer.. hehehe

ros_reeza said...

meriah convo budak-budak sekarang kan.. bestnya dapat convo di hotel lagi.. apa pun, moga berjaya untuk kakak Echa..

Zuraidah Butang said...

wah kecik2 dah konvo kat hotel..heheh.. btw sy folo :)