♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, July 20, 2013

Seronok kalau ada yang datang tgk kiter

Semalam genap 3 minggu usia baby. mama baby pun 3 minggu la bercuti dan berpantang. pantang ke? hikhik.. pantang la jugak walaupun tak seketat mana pun. makan minum masih ada yang tak berani nak makan lagi. risau angin je. mamanya xmakan makanan berangin pun tetap byk angin kat badan-badan ni. sbb menyusu baby. malam-malam kalau baby nak menyusu main selak baju je. tu yg wat lenguh bahu ni. kalau mama angin xpe, jangan baby yg angin. kang kembung perut mmg menangis xtido malam ler jawabnya.

Semalam gak ada kawan-kawan opis datang. ikutkan dorg nak dtg minggu lepas tp time tu kat umah mak lagi. dorg segan nak datang. biler dah kat umah sendiri baru la syok gosip-gosip, gelak-gelak. bagus gak korg datang bulan pose kan. xde arr kena hidang makan minum.. tehehe...


arrghhh.. ngantuknya la baby aqil ni



ayna dgn kengkawan mama
ayna lak skrg ni cam terlebih gula
puyela aktif
terlonjak-lonjak, lompat-lompat
mmg menguji keimanan dan kesabaran mama papa ni

thanks korg sbb datang tgk orang pantang ni
terharu sgt sbb ingat gak korg kat kiter ni
terasa diri dihargai
emosi la pulak
hikhikkk..




2 comments:

Riedaffya ibrahim said...

seronok kan bila kengkawan datang...meraikan orang baru,,

lia said...

time tido Aqil ke? nmpk ngantok jer tu he3