♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, June 3, 2013

Puasa di saat ini mmg mencabar.

Selamat hari isnin!!!

Ada yg cuti lagi ke arini? syoknya ada kakak kiter tu gi Legoland arini. kalau plan2 awal leh kiter ikut skali. tak dapat main pun xpe. nak bergambar sakan je. tak dapat masuk pun xpe. janji dapat amik gambar kat depan pintu legoland pastu tag kat FB. huahuhua..

kiter pun baru je balik bercuti holiday. dgn family dan sedara mara belah hubby. penat takla cuma letih sbb arini kiter pose. baru la nak mengganti pose tahun lepas. mmg mencabar sbb time dah sarat ni mmg perut asyik mintak diisi, mulut mesti nak mengunyah. dugaan..dugaan.. moga Allah kuatkan semangat dan imanku untuk dapat menjalankan ibadah puasa sampai setel hutang. 

5 comments:

Normi Nieza said...

wow legoland...:)

lia said...

kena byk2 sabar ganti pusa time sarat ni... InsyaAllah boleh... sabar yer...

Rai Ourkizuna said...

aduh..memang dugaan..sabar je la.. tapi jangan paksa diri ok.

QueeN TerataI said...

kalo x larat jgn paksa diri.. jgn sampai memudaratkan diri & kandungan...

Kakzakie said...

Kalau tahu nak pregnant ganti awal-awal ye Ayu. Tahun ini cuba ganti cepat sikitlah mana tahu kena macam ini lagi...