♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, May 28, 2013

Tempah baju raya

Pas beli kain raya harusla gi tempah baju. Utk mamanya mmg sume tempah sini. cuma utk anak-anak je baju utk pagi raya je tempah yg lain mintak nenek dorg buat sbb baju kurung. untung dah biasa tempah baju kat sini. kira dah jadik regular customer. sbb kalau utk org baru dorg tak amik dah. biler nak ukur kat badan mak yong ni xtau nak ukur camne. mana pinggang, mana punggung.. sudahnya main agak2 jela. hehe..




kakak echa dah setel ukur baju
turn adik ayna lak
sbb dah biasa, mmg dia cool jela..

pastinya vogue anak-anak mama di hari raya yg mulia nanti.. chewah..




5 comments:

adianiez AIDA said...

Aida pun da settle tempah bj. Izzat pun turut tempah bj melayu, sedondon dgn asben hi hi...

Ann Ishak said...

mesti meraiha sedondon raya nanti ye :)

Normi Nieza said...

owh..semangat nak rasa tu..:)

Nafira usof said...

hehehehe.. zura pon dah siap hantar baju raya kat tukang jahit dah.. Delisha nih penakut ngan orang sket.. kena pandai pujuk dia untuk ukur.. kalo x memang dia x mo~

QueeN TerataI said...

wah.. nk prepare utk raya yer