♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, April 9, 2013

Shopping memalam..

Malam tadi hubby bawak jenjalan gi beli barang. Lama we oll tak kuar malam sejak Echa dah 6 tahun ni. kalau tak asyik kuar je memalam. gi ngeteh la, gi jalan carrefour la. tahun ni azam kami laki bini xnak kuar sgt dah macam dedulu. kuar pun kalau ada hal je. skrg ni balik umah je malam pas makan mesti nak kena ajar kakak Echa dan adik ayna dulu. takat 30 minit study pastu bagi can dorg tgk kartun.

Malam tadi nak kena kuar gak beli barang sbb stok makanan dah abis. weekend tak sempat beli sbb hubby ada keje pastu badan rasa letih je nak kuar. nak beli kat supermarket umah byk barang yg kami nak takde kat situ.

Lama x gi TESCO. suka gi sini kalau malam-malam sbb time lama leh pilih barang. tutup kol 12 mlm xdela rushing nak beli barang.



dah 2 tahun dah budak ni
makin senang lak nak ikat rambut
kalau tak nak kekal 10 minit pun payah
ni siap ikat dua lagi


kakak Echa mmg malas nak jalan 
dia suka dok dalam troli je


Ayna lak dah pandai dok diam dalam stroller


amboi... bukan main hepi yek anak-anak mama ni..
rindu lak kat korg ni..
kat opis asyik ingat2 dorg je ni.. 




10 comments:

lia said...

Ayna wat aksi utlraman ke apa tu he3

Ratu Hatiku said...

Cute.. :)

~MommyAida~ said...

Seronoknya anak2 g shopping..excited!hihihi

Nafira usof said...

sebaya jer kan anak2 kita.. hehehe..
kalo anak2 zura memang 2 2 duk lam troli tesco tuh.. hehehehe

Hilmirda Daud said...

bukan main beraksi lagi... comel..

Rosidah Binti Muhamad said...

wah..seronoknyer dorg..saya pun dah jarang2 kuar mlm sejak anak2 dah masuk sekolah ni.

lieyalatif said...

Ceria n comel aksi masing2 heheheeh

Lieya pun dulu rajin kuar mlm tp sejak budak2 sekolah rendah terus dah pencen aktiviti tu sbb budak cpt no ngantuk heheheeh

Lily@MamaZaraZareef said...

Haha..cute bangat gmbr diorng berdua tu..suka sgt dpt kuar jenjalan malam2 kot..;-)

Fiza Rahman said...

Amboi...bukan main lagi posing.

Riedaffya ibrahim said...

amik puas2 gambar duaorg ni...esok2 da kuar sorang lagi,..kene amik pic bertiga la...ayna da nampak makin dewasa kan..