♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, April 23, 2013

Scan baby

Sepi je kan seminggu ni kat sini. mood mmg xde langsung. keje bertimbun kat opis. pergerakan gaji baru utk staff kan.. nanti julai lagi la sibuk sbb kenaikan gaji lagi. sian lak pada yg kena wat keje ku ni sbb insyallah julai dah meletup dah.

layan jela gambar scan baby dalam perut yg ada ni..

tapi, ni bukan baby baru dalam perut. ni scan time kakak Echa dan Ayna. kemas2 almari jumpa lak gambar scan ni. terus mama scan wat tatapan anak-anak biler besar.

saat scan ni tgk anak dalam rahim ni mmg saat yg mengharukan dan tersentuh hati. biler scan ni suka kalau papa ikut sbb nak tgk muka dia. Besarnya kuasa Allah.



ni time kakak Echa
anak pertama mmg teruja sgt




ni gambar time Ayna
gambar 3D ayna takde sbb buku hilang biler handbag kena curik

yg ketiga ni insyallah nak scan gak nanti
tp, pastinya berdebar giler



 
 

6 comments:

Mooniqueen said...

simpan lagi ye?

Fiza Rahman said...

Ingatkan gambar scan bb baru ☺☺

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

igtkan scan baby baru,
x lama lg tu echa n ayna nak jd kakak..

Kakzakie said...

Kakak rasa macam cepat betul masa berlalu kan Ayu. Julai dah nak ada baby baru. Beraya dgn baby barulah ye tahun ini..

Zura@Iwan said...

masih simpan gk scan bb masa pregnant dl..kenangan tu kan...hehe

insyaAllah bb dlm perut tu boy kut..hehe

adianiez AIDA said...

in shaa Allah dpt boy!