♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, April 26, 2013

Cepatnya dah 28 weeks

Salam Jumaat.

Pagi ni ceria-ceriakan diri anda. kiter berbiru arini..

Dah 7 bulan dah. cepatnya rasa preggy kali ni, sbb badan pun xnaik sgt. muka pun maintain cengkung gitu.. weekkk...
 
Gambar syok sendiri.. ada meeting pasni. apala yg nak dibebelkan oleh mak tiri kami nanti. panggil Pengarah kami sbg mak tiri. sbb byk sgt songeh dan asyik marah2 jek. kekeke..









9 comments:

Ratu Hatiku said...

Wah kejap je dah 7 bln ya.. semoga segalanya dipermudahkan ya.. Amin

QueeN TerataI said...

ALhamdulillah.. pejam celik-pejam celik dah 7 bulan kan... mmg kejap je masa berlalu... besar perut ayu tu.. jaga diri yer.. moga ayu n baby sihat... Queen hari ni pun biru-biruan juga... ;)

shiemz said...

Dah besaq dah bam2.... hehehhe

lia said...

take care dear... da x berapa lama lg boleh jumpa baby dlm tu kan ;)

Kakzakie said...

Jgn kata mak tiri Ayu. Ingat ada baby tu nanti kenan muka dia baru tahu hihi... tapi kalau cantik tak apalah:)

Nafira usof said...

tak lama dah yer.. lagi 2 bulan jer lagi.. moga mama dan bb sihat selalu~

Mimie_Zatun said...

kejap je kan..
Mimie pun dah 35minggu..
pejam celik pejam celik..

SYANI said...

Besarnya perut.. tak lama dah lagi

adianiez AIDA said...

pregnancy ? the best part in life !!!