♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling!! ♥

Thursday, April 4, 2013

Biler anak-anak dara melaram..

Time gi wedding sedara MIL kat Muar. si kakak toksah cakap la dia mmg suka melawa. mekap bagai. mmg merah je bibir. mama dia ni pun malas dah nak mekap-mekap. penyakit melawa dah pindah kat anak-anak lak. Ntahla, preggy yg ni mmg malas benar nak berbedak, bergincu lagi la. mmg tak kuasa..



tu dia..
mata berkaler-kaler
abis mekap mama dorg kejekan

 huhu..

camnila kalau dah ada anak dara kan..







5 comments:

Cho Zila said...

tu diakan.. .diaorang mekap sendiriker mama dia kena mekapkan...

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Kesuma Angsana said...

suka tgk pic ini !

Nafira usof said...

alololo... gojes lah anak2 dara..
My anis kadang2 dia kerjakan jugak makeup mama dia.. kalo delisha x reti lagi nak melaram.

Ratu Hatiku said...

Comel2 semuanya... :)