♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, March 19, 2013

Layan perasaan..

jgn dilayan sgt perasaan ni kan.. wat stress je.. ehhh... lama tak tulis apa-apa kat sini. rasa sibuk sgt lately sampai nak berblog pun x sempat. ni tgh rileks sikit. keje kat opis makin bertambah sbb boss besar xde. boss kecik yg amik alih tugas. melayan super boss lagi yg byk kerenah.. boleh tekanan jiwa jadiknya.. matta fair yg lepas pun xsempat terjah sbb byk benda kena pikir. cuti sekolah minggu depan still taktau nak bwk anak2 jenjalan mana....

Mood skrg kan.. kejap happy, kejap sedih.. 

Mood ibu mengandung ni mmg berubah-ubah kan.. kdg2 terpikir gak keje kiter ni.. nilai prestasi keje, rasa cam tak berbaloi je keje yg dibuat jika compare dgn keje org lain. maksudnya dari segi penilaian tu.. ntahla... merapu ntah apa-apa melayan perasaan yg bercampur baur.. 

;)




3 comments:

Anonymous said...

I'm not sure where you're getting your information, but great topic.

I needs to spend some time learning more or
understanding more. Thanks for magnificent info I was looking for this info for my mission.


Feel free to visit my web page :: best online casinos for usa players

Nafira usof said...

hormon tak stabil yer..
banyak2 sabar k~

cheqna said...

sesekali layan perasaan memangbesh..kalau berkali2 hurm...x besh x besh hehehehe
salam ziarah =)