♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, February 5, 2013

..sayang..




anak-anak yg makin membesar
mama sayang korg sesgt..


**tetiba rindu giler kt anak-anak

12 comments:

Nory Zoulkefle said...

besar2 dah anak dara nyer...heheheh

Kakzakie said...

Anak-anak dara Ayu nie tak duduk sekali dgn Ayu ke? Atau rindu sebab tinggal kerja hari ini aje..

Kakcik Nur said...

Anak2 itulah permata hati kita....

QueeN TerataI said...

siapa lah x syg anak kan kak... hari2 mmg rindu je dgn anak.. balik je keja mst cium puas2...

Nafira usof said...

sama lah.. kadang2 tengah keje, tetiba tingat kat anak2.. trus rasa rindu ngan dorang..:)

Ibu Lala said...

Mmg sll rindu kat anak2 kan time keje ni. Balik
Nanti peluk ketat ketat..

Cho Zila said...

memang anaklah sumber kekuatan.. memandang muka mereka membuatkan kita bersemangat...

Ratu Hatiku said...

Seronok bila dpt lihat ank membesar dpn mata kan.. cepat betul masa berlalu..ank dara saya pun dah msk 12thn dah.. :D

izan mama mia said...

comel 2 puteri permata hati...

LiYa HaNiF :: said...

Hati ibu ni kan kak.. pa yg kita dok buay msti ingatkan ank kan.. merekalah amanah kita di dunia dan bekalan kita di akhirat ye tak

rohayu osman said...

ank2 lah kekuatan kita kan..

♥ Wina ♥ said...

wina kalau rindu anak² kat ofis, terus call borak² dengan dorang hihihi