♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, January 18, 2013

Sesekali ku rasa teringin..

Teringinnya la nak makan pulut kuning dgn rendang daging. minggu lepas dapat makan tu pun jiran bagi. sikit je pun kat mangkuk kecik. byk beralah dgn kakak Echa jela yg mmg hantu pulut. mama dapat rasa sikit pun dah cukup bagi la anak-anak makan. nak wat sndiri mmg takdela sbb penyakit 'M' tu.. hihi..



ptang-petang ketagih makan samosa daging kat restoran mamak area umah..
mmg mablesssss!


10 comments:

inazamri said...

dah lama sgt akak pun tingin pulut kuning tu tapi tak terbuat termakan lg smpai skrg..alahai sedapnye

Mrs Lurve said...

sedapnya..tingin jgk pulut tue

:: Mrs.Eady :: said...

agagaga..sedap nyer pulut kuningggg !

LiYa HaNiF :: said...

uihhhh tetiba teringin gak nk makan pulut kuning & samosa.. mana nk cari nie uwaaaa :(

mekjangok said...

sedapnyer!!..dah lama x makan pulut kuning..

Mira Adzlia said...

sedapnya....

Fiza Rahman said...

Terliur tgk pulut kuning & rendang tu.

♥ Wina ♥ said...

dua² sedap!

Riedaffya ibrahim said...

kite pon da lama x makan pulut tu..

Cho Zila said...

akak hantu pulut.. tapi suka yang warna putihjer... kalau kuning rasa cam tak best...