♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, January 29, 2013

keje penat..cuti pun penat..

Keje.. keje.. pas cuti 5 hari.. mmg malas betul nak wat keje. pepagi dah serabut sbb audit puye pasal. Penat dan ngantuk sbb Ayna yg tido tak lena malam tadi asyik merengek je. tp tak demam. kakak Echa yg demam. tak skolah pun arini. Penat lak sbb baru balik cuti-cuti malaysia. seriously giler penat.. nanti citer la yer..

Alhamdulillah.. penat-penat pun dapat merasa lagi gerakan baby kat perut ni.. this week 15 minggu. minggu dpn dah masuk 4 bulan. tgh jenjalan minggu lepas tetiba gullppp.... gulppp... terkejut mama..cepat lak rasa baby ni gerakkan.. kalau anak-anak sblm ni 4 bulan lebih baru rasa baby gerak. huhu.. alhamdulillah.. dapat merasa nikmat itu wat kali ketiga..
 




11 comments:

Kakzakie said...

Ruang dah makin besar Ayu... adik lagi puas nak bergerak di dalam tu hihi...

lia said...

jgn penat2 sgt yer mama... ingt baby kat dlm ni he3

Suraya Baharun said...

syiok nye dah dapat rasa gerakan baby...jgn penat2...sian baby..

QueeN TerataI said...

wah.. awal betul dah dpt rasa baby gerak2 yer... kak ayu... kena rest byk2.. jgn penat sgt.. jaga diri ok..

Nafira usof said...

sama! keje penat~ cuti pon penat~
keje tak habes~ kalo berjalan lagiiiii penat!

syoknye dapat rasa bb gerak.. zura x berani lagi nak tambah anak.. trauma.. hahahaha

AdanyaKauUntukku said...

bestnya....
tak sabar nak mrasa yang 'ketiga' gak....adoi..ntah bila

Rai Ourkizuna said...

tahniah..wahh..geng la kita..tapi saya awal lagi kan.. hehehehe.. take care ye..

♥ ROS ♥ said...

biasalah kak..kita ni byk keje kan nak buat..sabar ye..:)

sal-nurbeena said...

penat2 bawalah berehat.

Kesuma Angsana said...

jaga diri ye !

adianiez AIDA said...

best nyer bila baby gerak dlm perut kan? terasa mcm nak pregnant lagi :-)