♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, December 3, 2012

Teringinnnnn..


Sabtu lepas, tekak ni puyela teringin nak makan udang.. Teringin sesangat. Nak makan udang besar puye. Taknak udang kecik-kecik. Kalau order kat restoran mesti udang dia kecik. Pulak tu nak makan sambal udang cili hidup. Taknak cili kering.. huih.. apa puye ngidam ni.. kena la masak sendiri.. sbb nak ikut selera tekak sendiri..

Gigih kuar pagi gi pasar nak beli udang. Ingat nak beli udang harimau tp xde.. udang biasa yg besar je yg ada.. jadi la..




sambal udang cili hidup
letak kentang byk-byk

but still nak udang harimau gak...



 sibuk je nak tlg mama masak
nak bg diam.. bg la dorg main potong-potong..














11 comments:

fiza said...

Dah lama tak masak sambal udang. Rajinnya ana dara berdua nih ☺☺

Mira Adzlia said...

wah..sodapnye..hamboih rjin anak dara mama tlg ek....sy nih rjin mkn je..hahaha

Nafira usof said...

sedapnye!! terliur plak tgk sambal udang tuh~

Kakzakie said...

Nama pun anak dara keinginan memegang pisau utk memotong ada. Tak lama lagi Ayu dah tak payah masak semua anak dara dua ni buat:)

Suraya Baharun said...

sedap nye sambal udang...makan ngan nasi panas pun dah cukup menyelerakan..

Nory Zoulkefle said...

sedapnyer sambal udangg tu...

lia said...

anak dara berdua tu rajin sungguh... bagus... bagus...

QasehnyaRania said...

rajin dua beradik ni.. ;D

sedap ni sambal udang2 tambah udang harimau pulakkan :D

Kesuma Angsana said...

hehe smabal udang mmg terbaik

mama ju, said...

Salam kenal Jun'
Terimaksih ke rumah mama.
Sedapnya sambal udang. Di Putrajaya ada udang goreng besar, satu rm 25!teringin jugak!

hainom OKje said...

He..he...tgk gambar , okje pun teringin!.... menhidam anakmlelaki gsmaknya!