♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, November 9, 2012

Wedding @ Cheras - Part 3

Ok.. sambung lagi.. sgt rajin lak ini ari mengupdate blog.. nampak sgt takde keje.. otak ni dah mood cuti... dah takleh nak wat keje dah.. boss pun takde.. mmg bermaharajalela la.. huahuaha... (lepas geram tak dpt berblog sgt 3 ari)..



dgn hubby dan ayna 
ayna asyik mkn je..
abis tu dah gula-gula merata-rata, byk stok.. :)
takpe, kasi kotor betul-betul gaun tu baru kasi tukar ekk
 



sudah tukar uniform
gaun kedua Ayna.. hihi..

ehh...
pengantin dah sampai
get ready flower girl..






sama cantik, sama padan..



mereka yg bertuah dpt mkn di meja pengantin.. huhu...


bacaan doa oleh pengantin laki


ehh.. mcm hubby aku je tu?
oo.. betul la tu..

psstttt... bang..
hulurla udang tu bang...
ingat sikit anak bini biler makan tu..



nah sayang...
amik udang ni..

kikiki....
dapat gak merasa..


MIL dan cik som (siap ada jurumekap khas lagi tu... ;)


pak sedara hubby, cik rin

Ramai yg datang tp sbb dewan tu besar, takdela nampak padat. Hujan pun lebat sgt nasib baik buat kat dewan. 



diberi kuasa veto oleh mak pengantin @ cik lah utk tapau sendiri makanan
 ok...
satu utk mak..
satu utk sendiri..
satu utk jiran kanan, jiran kiri, ehh jiran depan pun kena bagi kang merajuk lak.. 

hihihi... (xdela rajin tu pun nak tapau byk-byk)



terus dari periuk.. ko ada?


hadiah utk pengantin
hadiah kami yg TV LCD 42" tu tak muat lak letak sini..


dah tak ramai..
layan video clip 18sx pengantin..


cik rin dan wife, cik tanti



kusyuknya dorg ni layan video.. huhu..


Tak karaoke pun.. dah plan dgn hubby nak nyanyi. tp tgk dewan tu besar sgt. pastu deejay tu pasang video karaoke besar-besar kat skrin tu.. malu.. ;p

hihi... pasni part last... gambar family..




2 comments:

MarliaMarble said...

cantik tema warna ungu..=D

Mama Janet said...

sebebio gambo bnyk sebab tu duduk kat meja makan pengantin.bukan nak mkn pun