♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, November 30, 2012

Selera besar



Breakfast pagi ni.. 
Nasi lemak sambal kerang dan telur mata. 
Beli kat area umah je. kat area opis ni susah nak cari nasi lemak cukup sifat. 
sume tak menepati selera
kena beli kat luar gak. 
bosan asyik makan roti canai... roti telur.. tosei..
 alhamdulillah...






14 comments:

mamyharraz said...

sedapnya..
kita takde sarapan hari ni..aduhai lapar pulak tgk.

Rai Ourkizuna said...

saya pun makan nasi lemak :)

♥ Wina ♥ said...

nasi lemakkkk...

lama tak makan

fiza said...

Tgh tunggu nasi lemak. Kirim kat member ☺☺

Ratu Hatiku said...

Sedapnya... jarang mkn ns lemak tp kalau sekali mkn mmg x igt dunia! :D

QueeN TerataI said...

dah lama rasanya x mkn roti canai, tossei semua tu.. mengandung kali ni mmg x mkn roti canai bagai.. tp kalau nasi lemak mmg selalu.. hehehe

SumeSakan said...

meraih lauk..memarik...hehehe

Mimie_Zatun said...

sedapnye nasi lemak kerang..
yuumm.. yum..

~aYu~ said...

mamyharraz,
ni pun dah lapar blk ni..

Rai Ourkizuna,
sama la kita kan..

~aYu~ said...

♥ Wina ♥ ,
lately ni nasi lemak jela.. yg lain dah boring..

fiza,
hihi... :)

Ratu Hatiku,
tula kan.. susah nak jumpa nasi lemak yg ok kat tekak ni..

Riedaffya ibrahim said...

sedapnye sambal kerang...

Kakzakie said...

Kakak dah tua ni kena kuranglah sikit makan nasi lemak walaupun sebenarnya kakak suka. Jaaaarang dah kakak makan nasi lemak. Biasa anak kakak ajelah..

Suraya Baharun said...

nampak sangat sedap nasi lemak tu...

QasehnyaRania said...

nasi lemak my peberet..
nyummy...nyummy