♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, November 19, 2012

Monday yg ujan

Hujan di pagi Isnin.. buat mengantuk dan malas nak memulakan keje. penat sgt dan badan lenguh-lenguh sbb semalam seharian di Melaka. Bwk anak-anak gi zoo melaka. saja jalan jauh-jauh dan hubby pun beria ajak gi melaka. layan jela... Echa byk kali ajak gi zoo. nak ke zoo negara baru je pegi awal tahun aritu. tu yg papanya bwk gi zoo melaka tu..

Macam-macam pk skrg ni.. kepala sgt berserabut..






7 comments:

Kakcik Nur said...

Kat luar hujan, tapi dalam pejabat kakcik rasa berbahang...

fiza said...

Kat sini pon hujan gak. Dpt tido best nih ...hehehe...

Kakzakie said...

Tempat kakak pun sama hujan taklah lebat tapi terus redup sampai sekarang.

Aziela said...

Dah mula batuk2 dah nie. Hidung dah srot sret dah.

Ratu Hatiku said...

Bila ujn2 mcmnie tdo la yg paling best pastu makan :D

PinkUmmi said...

wah jenjalan kelantan ye

PinkUmmi said...

wah jenjalan kelantan ye