♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, November 29, 2012

Mereka buat aku kuat!






Kat opis walaupun tak jadi outstation arini sampai sabtu tapi tetap ingat kat anak-anak
rindu lak kat dorg ni
kakak Echa minggu ni kat umah wan dia (mak aku)
puas la berkepit dgn Ayna sbb kakak Echa takde
Echa nak tido sana sbb ada sepupu kamceng dia
tadi kol dia suara hepi je
dgr dia petah berciter itu ini..

tgk gambar tu hai dah dua anak mama ni
tetiba lak syahdu..
rindunya la kamu wahai anak-anak..




11 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

kannn :) anak-anak la pengubat jiwa..

Kakzakie said...

Kakak macam Ayu kalau jauh dgn anak rindunya tak boleh tahan. Kalau dgn suami kalau takat 2-3 hari kakak masih tahan tau tapi anak rasa lain...

QueeN TerataI said...

sememangnya anak2lah penguat semangat kita...

♥ Wina ♥ said...

sabar ye :)

Nafira usof said...

anak2 mmg sumber kekuatan!

fiza said...

Betul tu. Anak2 penguat semangat.

Memang tak boleh lah nak berjauhan ngan anak2 nih.

Mira Adzlia said...

huhu...syahdu jugak bce entri ni..huhu

Nory Zoulkefle said...

musim cuti sekolah ni, nory rinduu kat anak2 buah...yg sorang tinggal kat kampong, sunyi je dorang takde...huhu

mummycda said...

anak oh anak...rindu sanagt2 walaupun tinggal kejap nak dtg keje....

mama_saly said...

sabar ya..
betul tu..anak2 adalah penguat jiwa n penyeri hati kita.. tpisah kejap rindu mmg amat...:)

SumeSakan said...

mmg rindu...dok tempat kerjapun dok teringat2 x sabar nak balik jumpa anak kan?