♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, October 4, 2012

Bantal ooo bantal...


ginila bila jadi kakak
mmg menjadi idola dan mentor pada adiknya
huhuhu...

makan nasi nak kena alas bantal bagai..
yg adik pun nak bantal gak..
adoyaiiiiiiiii....

mama pun xleh cakap apa-apa
asalkan anak mama nak makan..
anak ooo anak..

p/s : thanks pada mummY daniSha
 bagitau sixe fontku ni kecik.. huhu..
ku dah tukar size font
tp laptop kat umah ni xleh preview lak
mmg dah tau kecik tp ingat org leh baca.. hihikk..
sori yer sbb membesarkan mata anda semua..
gatal tau tangan ni suka je tukar itu ini..

rasa dah bosan dgn header tu
malasnya nak design baru..

;p




10 comments:

Mama Gee said...

hahaahah sebijik cam peel mama ms kecik dulu lah...tp takdelah kecik sgt...dah sekolah rendah pun masih makan camni....siap ada bantal khas lg...hehe

rieda_ffya said...

amboi echa n ayna..siap beralas bagai..kan tumpah jgn dimarah mama ayu..budak2..janji diaorg mkn..

:: Mrs.Eady :: said...

asal anak happy okey la kan :)

Zura@Iwan said...

mcm2 peel anak2 kan....

nk mkn kena alas bantal..adeii...hu3

ieedaz @ mama_isha said...

tak kesah cam mana gaya yer kan..janji comey je..dan yg penting diaorg makan..:)

wahida said...

janji dorang mkn...tu yg penting...

Suraya Baharun said...

amboi...hehehehe..lagi sedap kot makan atas bantal..

izzah said...

adat ler tu...macam kita kecik2 dulu la...apa akak buat smua nak ikut...huhu...bila mak marah dulu2 xbaper nak paham...bila anak buat plk,baru rasakan diri ini....hehe...

|| NaFiRaa || said...

abeslah kena gigit semut time tido nanti.. ahaks~

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hehe..itulah kan bdk2 ni cepat bljar drpd apa yg dia lihat, kalau adik tu mmg byk pengaruh drpd kakak/abgnya la,

Sama la mcm Ziqry suka memerhati apa abgnya buat pastu tiru apa yg abg dia buat..

eija pun cepat bosan dgn header, tp kalau dah mula nak design header msti mkn masa 1 hari w/pun header yg simplekan..