♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, September 26, 2012

Sombongnya.. (︶︿︶)

Best ke yer jadi org sombong ni? kalau tak senyum, muka masam je orang suka yer? ntahla. ada sorg ni kan mmg susah nak senyum atau tegur aku. apa la masalahnya yer? rasanya ku ni mmg murah senyuman tu pasal ada yg panggilku ni awek senyum.. wuhuhuhu.... (sendiri puji)..

Dgn org lain elok je dia menyembang... hmm.. dia segan kot nak tegur diriku. Lantakla asalkan ku tak menyombong. asalkan ku bahagia kan..

Ya Allah, jauhilah aku dari sifat sombong ini..




9 comments:

Ann Ishak said...

biarlah ayu, nanti sampai masanya tegur menegur jugak 'sorang' tu. janji tak ganggu gugat emosi ayu sudahlah.

izzah said...

Abaikan je orang mcm ni...sombong xbrtmpat...lama2 dia malu sndiri nnti..

Rai Ourkizuna said...

ramai je manusia macam tu..mungkin dia tgh stress kot..yg penting kita jgn lokek bagi senyum..tak rugi pun..

♥ Wina ♥ said...

senyum mengikut keadaan..

tak boleh senyum lebih² nanti org ingat ape pulak kan? hehehee

tapi x boleh sombong juga hurmmmm

Cik RoSs said...

Buat tak tau jeee

ieedaz @ mama_isha said...

Mmg rugi org yg menyombong tu kan.. rugi sbb xdpt pahala... senyum kan satu sedekah :-)

Nurul a.k.a Riko said...

Ayu..ignored jer orang macam nie Ayu.

~aYu~ said...

tula.. mmg sy pun wat taktau je dgn org camni. nanti kita gak yg sakit hati kan.. yg penting kita senang kawan dgn semua org. :)

Zura@Iwan said...

sy pon kalau org x kenal..nmpk mcm sombong...huhu...

tp suka gelak...hahaha..