♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, September 5, 2012

Agenda Makan.. Makan..

Dah publish tapi leh lak hilang.. terpaksa la menaip balik.. huhu.. Ni citer kami gi beraya-raya je. Byk lak gambar. Sayang kalau tak tepek gambar kat sini. Jumaat lepas, kami gi beraya umah abang di gombak gak. Umah abang dekat je dgn umah mak. kiranya abang la org harapan..


kakak ipar @ tuan umah sdg melayan anak-anak daranya makan
 
menu yg simple
spaghetti bolognese dan lemang dgn rendang ayam


pas makan acara bersenam
kakak Echa dan Ayna leh lak main dgn benda ni.. huhu...

Pastu malamnya mertua ajak gi wedding kawan dia yg sesama gi haji. Umah kawan dia kat Ampang.
 
cenderahati
dah jadi trend sekarang bg bekas camni

dalamnya ada telur


me dan hubby
dah macam geng haji gak.. 


ayna yg seronok sgt malam tu
kakak Echa tak ikut sbb sibuk nak main dgn cousin dia

malam tu ada ustaz terkenal yg dtg.. ustaz Ridzuan Tee Abdullah
tp, mmg sempoi je orangnya

Memang kenyang satu hari asyik makan je...

 
 

4 comments:

Rosidah Binti Muhamad said...

Slm ayu..wah lama tak dtg sini. Bz beraya katakan.. Menu simple tp special la..spagetti tu. Hehehe pic dgn hubby tu bukan geng haji..geng bakal haji t..insyallah..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

biasa lah tu kan..bulan raya ni mmg mewah dgn makan..makan pun sedap² jerk semua..

rieda_ffya said...

yup..bln sywal ni mmg makan x hengat kan..lps raya naik berat badan..yoo..

ieedaz @ mama_isha said...

musim raya, makanan la yg paling best skali kan..:)