♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, August 8, 2012

Semarak Raya Merdeka!




dah mula dah semangat raya merdeka kat opis ni.. meriah..

11 comments:

Mama Gee said...

opis mama lum ada deco raya lg...
bendera pun takde..
tapi kt umah penuh dgn bendera sbb ada pertandingan deco utk merdeka ikut blok...

mummycda said...

mood raya makin terasa kan....hhhmm opis ida tak rasa sgt coz ida jer malayu kat dlm opis...

lia said...

kat opis ni bahang merdeka jer... raya belum g he3

~aYu~ said...

Mama Gee, ni hasil gerak keje ramai orang kalau x mmg xjalan la.. kat umah ayu pun sama ada pertandingan menghias post KRT..

mummycda, ye ke ida. siannya ida..

~aYu~ said...

lia, aik bkn raya dulu baru merdeka dulu ke.. hihikk..

♥ Wina ♥ said...

semangat betul ye!

Suraya Baharun said...

mood raya sudah mai...

~aYu~ said...

♥ Wina ♥, hehe.. semangat kat opis je. utk diri sendiri lom semangat sgt sbb lom shopping raya lgi.

Suraya Baharun, hehe. :)

Mimie_Zatun said...

semangat merdeka..!

~aYu~ said...

Mimie_Zatun, ye.. ye.. hihi

izz iizza said...

dh ada lampu lip lap..memang meriah la tu..:)