♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, September 1, 2012

Selamat Hari Raya !!! Entry melekat selagi ada mood raya.. hehe..


nak jugak.. 
org tepek kad raya dia pun nak gak..
harusla kan.. mesti la nak gak tepek kad raya kat blog sendiri ni.. huhu..

ayu nak ucapkan selamat hari raya buat semua kaum kerabat ayu
buat kawan-kawan ayu yg kenal di alam nyata atau di alam maya ini
ayu hargai setiap persinggahan korg kat blog ayu
setiap komen korg.. wat ayu lagi enjoy utk berblogging..

semoga selamat pergi dan balik ke destinasi korg
semoga bergembira di hari raya
ada duit lebih bagi la duit raya kat anak-anak ayu yek.. haha.. ;p





15 comments:

Rosidah Binti Muhamad said...

Selamat hari raya ayu..semoga lebaran ini memvawa 1000 keberkatan buat ayu sekeluarga..phon maaf jika ada komen2 yg mguris hati..

mamavogue said...

Salam Aidilfitri dari mamavogue sekeluarga :)
Maaf Zahir Batin..

inazamri said...

selamat menyambut lebaran dan maaf zahir batin dr akak sekeluarga

Ena said...

Selamat Hari Raya Buat ayu Sekeluarga.. Berhati2 di mana saja berada..

mummycda said...

selamat hari raya aidilfitri buat ayu sekeluarga...semoga lebaran ini membawa seribu kebahagian....:)

zan said...

salam aidilfiri,.
selamat hari raya.

rieda_ffya said...

selamat ari raya...

izz iizza said...

salam Aidilfitri..maaf zahir dn batin..:)

IFA Athirah said...

maka, selamatlah hari raya? :)

Mak Wardah said...

Salam kenal Ayu, jeles jugak tak ada kad raya macam ayu tu...tapi tak tahu & tak sempat nak buat, alasan...isu utama malas.

Knor said...

selamat hari raya ayu..raya melekat juga ni..salam kenal.

ros_reeza said...

Salam perkenalan :)

Selamat hari raya Aidilfitri dari Ros :)

nur said...

Selamat hari raya..

Nurul a.k.a Riko said...

Selamat Hari Raya utk Ayu & Family....

Happy blogging 'k....

Karukord Jagau's said...

Selamat hari raya (^___^)