♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, August 9, 2012

Pantang leka..

erkkk... saper puye keje ni?
pantang leka je cepat je jadi camni
ni tolong kemaskan ke tolong sepahkan ni?

dah mula dah..
heroin kenit dah beraksi..

tak lain tak bukan... Aynnaaaaaaaa..
time mama sibuk masak, dia pun sibuk wat keje gak
keje selongkar  mengemas barang dapur..
kejap dia kuarkan susu, masukkan balik...
kuarkan bekas air, masukkan balik pastu letak luar je..
kejap-kejap kuarkan sayur, kuarkan air soya..

time snap gambar ni empunya badan kecik yg buat onar ni dah melarikan dirinya

mamanya dah malas nak bising
janji dia senyap tak kacau mamanya yg tgh semangat nak masak ni
jangan termakan cili padi sudah..


8 comments:

QueeN TerataI said...

kalau anak perempuan mmg dapur la jd mangsanya kan dear... teringin nak anak perempuan nie...

Cho Zila said...

biasalah nak tolong.. tolong sepahler jawabnyer..
sabojerlerkan...

Kak Izan said...

TQ Ayu sebab jadi follower ke100 akak..:D.. of coz follow balik.. rajinnya anak dara...

izz iizza said...

sabar jer la yer..hihi..memang camni ragam anak-anak..sy dulu dh puas rasa..;)

~aYu~ said...

QueeN TerataI,

sy lak teringin nak boy. huhu

~aYu~ said...

Cho Zila,

ada masa rajin, mmg rajin betul kan..

~aYu~ said...

Kak Izan,

tq akak. :)

~aYu~ said...

izz iizza,

aah.. perkara camni yg wat kita terhibur kan.