♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, August 30, 2012

MERDEKA.. tp kena keje lak..

.. tak merdeka la camni.. ingat leh la bersenang-lenang kat umah tapi diarahkan bekerja lak. Emel jabatan dah kuar 2 kali peringatan kena menghadirkan diri kat Dataran Merdeka esok pagi dan Stadium Bukit Jalil malam esok. Semua perjawat awam diwajibkan hadir. Semua! ada paham x? maksudnya semua org gomen kena pegi la. cikgu, doktor, pegawai, tukang kebun.. sume kena pegi. tindakan tatatertib akan dikenakan. kalau sebelum ni dah ada list nama siap-siap wakit Jabatan yg akan pegi. kali ni SEMUA.... kot ye pun nak memenuhkan stadium,  memaksa kami utk pegi pulak. sob..sob..

 
malam esok di Bukit Jalil ada cabutan bertuah yg hebat-hebat belaka
kat opis ni dah dapat kad cabutan awal-awal
sbb tak rasa nak bersesak ke sana
takde la amik pun kad tu
kat sana pun akan edarkan kad cabutan tu di pintu masuk
kol 3 ptg dah leh amik

insyaallah, aku akan pegi pagi je di Dataran Merdeka..

sy celebrate dpn umah je boleh x?

semangat patriotik
 
  
echa dgn bendera
Echa leh lak nyanyi lagu NEGARAKU malam tadi...
bangga kami laki bini mendengarnya..


5 comments:

mummY daniSha said...

betul2 patriotik ni hehe

~aYu~ said...

mummY daniSha, hehe.. patriotik sgt la kan.

Nur Lavender said...

sign kn tuk dyh leh x...wakakaka..:)

♥ Wina ♥ said...

paksa rela ke?? huhu...

selamat hari merdeka!

izz iizza said...

xper la balik keje boleh sambut..:)