♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, August 3, 2012

Kasut Raya Si Anak Dara..

 

bila anak dah pandai bergaya begini la jadinya
ni kasut raya si kakak, Echa
sedang sibuk mama dan papa dia pilih kasut utk dia
dia rupanya dah aim kat satu kasut ni

ni la kasut raya Echa
biler dia try kasut.. dia kena hentak kaki 
kalau ada bunyi, dia nak, kalau xde bunyi mmg dia xkan nak puye

purple kena dgn tema raya kami tahun ni..
adoyai... nasibla raya setahun sekali je
kalau tak.. leh pokai mama dan papa sayang...


11 comments:

SYANI said...

Sebijik cam Yaya punya perangai. Kasut tu kena ada bunyi baru nak. Kalau takde bunyi memang dia tak pandang pun.

~aYu~ said...

SYANI : kan..kan.. sama je perangai. nk beli kasut je nk kena hentak kaki dulu.

Kakzakie said...

Amboi.. dah pandai pakai heels ye:)
Dah anak dara Ayu pandailah dia pilih, kalau kita pilih bimbang beli tak dipakai pulak kan..

Tentang Kita said...

saya yg umo dh 30 thn nie pun x suka pakai kasut tumit cenggitu.....^___^. Melaram la adik echa thn nie

lia said...

wahhhh echa nak feel pakai high heels yer sayang..... siap hentak2 kaki tu he3

~aYu~ said...

Kakzakie, kalau kita pilih ada je yg dia xsuka. sekali dia pilih yg mahal lak tu.

Tentang Kita, sy dah lama pakai kasut heel camtu. pakai yg tebal je terus. tp, comel je tgk kalau bebudai pakai tu.

lia, tula untie lia. hentak kaki biar ada bunyi tup tap tup tap.. dia suka la tu..

Mama Gee said...

perghh kalah kasut aunty ni....hehe
eh aunty punya kasut raya tak beli lg daaaa

fieda said...

uii..comelnyer kasut dia..mcm kasut mama dia jer..

~aYu~ said...

Mama Gee, samala dgn kasut mamanya. tak sempat shopping lagi daa..

fieda, mama dia xpakai kasut camni. pakai sandel murah je. hehe

QueeN TerataI said...

amboi... bkn main bergaya lg si anak dara yer... auntie pun x pakai kasut raya tumit tinggi tau.. hehehe

izz iizza said...

kalah mamanya ni..:)