♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, July 27, 2012

Tarawih pertama..

Dah seminggu Ramadhan, malam tadi baru dapat ke surau berjemaah solat tarawih. Ayna kami mintak tolong family hubby jagakan. 

 Echa yg plg excited skali nak ikut gi surau
leh ikut solat utk 2 rakaat je
selebihnya tgk kawan-kawan dia main..

budak-budak time ni la peluang nak kuar malam kan
kat surau kami dkt je dgn padang
ramai la yg lepak kat situ lepas cukup 8 rakaat
situasi yg dapat dilihat dalam bulan Ramadhan je

Kat surau sini wat solat tarawih 20 rakaat. 
Tp, kami cuma wat 8 rakaat je.


echa time mamanya sembahyang dah sibuk tgk air teh dan pisang
taye dia pasni nak ikut lagi x?
dia cakap nak..




10 comments:

♥ Wina ♥ said...

alhamdulilah ;-)

wina belum berkesempatan nak terawih sbb anak² tue ha..

Suraya Baharun said...

bagus nye..saya baru nak start minggu depan bawa si kecik tu..tak tau la cam ne keadaan nye nanti..

mama aleen said...

seronoknya.. ranea kecik lagi.. kena gilir2 jaga..

izla said...

saya belum berkesempatan terawikh kat surau. abahnye saje bawak aiman. tapi biasalah budak2..main je.

~aYu~ said...

♥ Wina ♥ : sy pun nasibla umah MIL dkt. leh la mintk tolong jagakan si kecik tu.

Suraya Baharun : lelama mungkin dia akan bosan macam anak saya ni la. muncung je mulut dia tu. tp ok je biler tgk ramai kawan baya dia.

Mira Adzlia said...

cumilnye dier..hihi

~aYu~ said...

mama aleen : rasanya kalau anak sy xde org jaga pun sy x pegi..

izla : heheh.. betul tu. mana leh tahan tgk kawan-kawan main kan.. macam kita masa kecik-kecik dulu la. main nyorok-nyorok lagi.

~aYu~ said...

mama aleen : rasanya kalau anak sy xde org jaga pun sy x pegi..

izla : heheh.. betul tu. mana leh tahan tgk kawan-kawan main kan.. macam kita masa kecik-kecik dulu la. main nyorok-nyorok lagi.

lia said...

seronok tgk kawan2 dpt wat terawikh kat surau/masjid...

~aYu~ said...

Mira : tq untie Mira yg comey juga.

lia : xpe lia. tunggu anak besar senang nak tarawikh.