♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, July 21, 2012

Sahur Pertama Kami..

Petang semalam dah plan nak wat nasi lemak. Terjaga pun kol 4.30 pagi mmg tak sempat la nak wat sambal tumis. Biasanya aku akan masak sambal malam atau bangun kol 4 pagi. 

Kami mmg kureng sikit kalau makanan yang berlemak-lemak pepagi ni. Tp, nasi lemak boleh lak.. Sahur pertama kami nasi putih dan telur goreng masak kicap je. Menu sempoi tp licinn.. Alhamdulilllah..

Kakak Echa sibuk je nak pose dia kata pose xleh makan. Tp, ngam je azan subuh dia dah mintak susu. Echa mmg makan kureng sikit tp susu dia mmg takleh tinggal. So, Echa pose makan je dulu yer, minum susu tetap minum.. hehe.. 

No comments: