♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Thursday, July 26, 2012

Macam pose je.. Bonus.. Syukur..

Salam 6 Ramadhan.. Kejap je dah hampir seminggu kita berpuasa. Tak sabar nak raya. Ada yg dah main lagu raya x? hehe..

kakak echa time amik mamanya semalam 
macam pose je dia ni
tido dari opis mama sampai la umah
penat sgt macam pose.. hehe..

ni lauk time sahur pagi tadi
ikan kerisi goreng masak taucu..


ehhh.. pagi ni sume senyum je yer especially yg keje gomen tu
mana taknya dapat bonos minimum RM500 atau setengah gaji..
syukur alhamdulillah...



14 comments:

♥ Wina ♥ said...

ala ciannya..penat sgtlah tu

bestnye dapat bonus ;-)

Rai said...

wow..lama tak makan masakan taucu..

untungla orang gomen..:D

mamasuri said...

sedapnye masak taucu tu...
time sahur mmg syok gak layan ni..
hehehhe
yup..syukur2 dpt setengah bulan..dr tak dpt kan..alhamdulillah

Kakzakie said...

Echa pun letih juga banyak mainlah agaknya tu...

♥ ROS ♥ said...

Untung org keje gomen :p huhuhu... Semangat raya dh ker?? Hahaha

izla said...

untung2 keje gomen.
spend wisely k...
nak tumpang sikit bonus tu leh?

Suraya Baharun said...

sedap nye ikan tu...Alhamdulillah kan rezeki bulan pose..

~ Mummy Gee ~ said...

duit raya tahun ni lebih sikit tauuuuuu

izzah said...

sama2 tersenyum bila dgr dpt bonus tu...hehe...rezki ramadhan...

~aYu~ said...

♥ Wina ♥ : penat sgt mengalahkan org yg pose nikan.. ahaha

Rai : ayu pun lama tak makan taucu ni..

mamasuri : taucu makan nasi panas-panas mmg terangkat la.. kejap je licin..

~aYu~ said...

Kakzakie : yela tu.. kat umah taknak tido. bile dalam kete je tido. aisshhh..

♥ ROS ♥ : semangat raya dah ada.. hubby je lom lagi sbb dia xbeli lagi pun baju utk dia.. hmmm..

izla : tak boleh.. tak boleh... xnak share.. (kedekut).. hihik

~aYu~ said...

Suraya Baharun : mmg sedap lagi-lagi kalau ikan tu garing.. makan bnyi krup krap.. alhamdulillah..

~ Mummy Gee ~ : gulpp.. duit raya samaada maintain atau kurg sikit jek boleh x?

izzah : betul.. betull.. rezeki ramadahan walaupun kita dah boleh agakkan..

lia said...

rezeki bonus, Alhmdlh...

~aYu~ said...

lia : syukur alhamdulillah..