♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, May 19, 2012

Dekat Tapi.. Rasa Jauh Benar Berjalan

Lega heroin-heroin dah tido.... penat betul arini sbb layan si adik, Ayna jenjalan.. Ayna dah 1 tahun 2 bulan tp tak confident lagi nak jalan sendiri. mesti nak kena pegang tangan dia.

jalan puyela slow. terkedek-kedek.. tempat yg 5 minit jalan leh jadi 30 minit tau.. baru la nama dekat tapi jauh.. hikhikk..


skrg kalau gi mana-mana susah nak taruk dalam troli dah
mesti nak dia jalan
bile dah jalan byk la pulak tmpt persinggahan..
tu dia nak dok kat tiang..
kejap nak tolong susun barang..


dia wat hal taknak jalan
nak main kat situ..

penatla mama Ayna..


2 comments:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hehe..selalunya kalau bdk baru dapat kaki bkn main cepat lg dia jalan,

anak eija 11 bulan dah berjln cepat sgt, x mo org pegang..huhu

~aYu~ said...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY : tula time kakak dia pun 11 bln dah jalan takde pun nak kena pimpin tgn. ni dah setahun lebih nak jalan kena pegang jek..