♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, May 30, 2012

BBQ Sempena Birthday

Sabtu lepas umah mertua ada wat aktiviti bakar-membakar. ni wat sempena birthday adik ipar dan sesaje suka-suka sambil ajak sedara-mara dtg makan, gosip-gosip sebelum pose ni kan.. hihik..


hubby tukang hidupkan bara

 tukang letak marjerin kat jagung..


my comel... Ayna..

hihi..

birthday boy, Emi..


 makcik-makcik dari Ampang dan Bangi
memasing giler bergambar





ni jiran sebelah umah mertua.. 
kena la jemput gak kan.. abis dah penuh umah dia dgn asap.. huhu..



 
menu utama BBQ, nasi lemak dan mee goreng
tp aku makan sikit jek sbb dah penat sgt.. rugi la pulak..



hubby dan cousin dia yg nak naik pelamin pas raya haji tahun ni.. insyaallah..

weeeeeeeee........ hehe..

 lambat benor tunggu birthday boy yg pemalu.. mama dan ayna posing dulu..

 nasib baik ada sepupu kecik dan anak sedara kan..

♥ aysha dan ayna ♥



malas lak nak taip citer panjang-panjang.. ini pun boleh la kan..
kol 10.30 malam sume dah balik.. biasanya jam 12 mlm pun xtentu boleh kemas lagi.. hikhik..

1 comment:

lia said...

kumpul reramai gini mmg best.... siap ada bakar2 tu...