♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Wednesday, March 7, 2012

Suaraku Yang Seksi..

Tak suka biler batuk melanda. Sbb mesti susah nak baik.. benda yg wajib ada kat meja opis ni adalah gula-gula yang mesti berangin. selalu strepsil dan hacks dan air. malu bila batuk sampai nak tercabut anak tekak ni..


suara pun seksi.. aauuwwww.. serak u.. time ni nak ajak hubby karaoke la leh nyanyi lagu Ella je.. hehe..

4 comments:

aReLaN said...

uish...kalah suara ella kalau nyanyi tu nanti.hehehe..jangan lupa makan ubat ye.gi klinik tak?

Karukord Jagau's said...

minum lah ubat batuk cap kelapa laut affrica :)

~aYu~ said...

@aReLaN : lagi sedap dari suara ella ni sbb campur sikit suara najwa mahyiddin ni.. haha..

~aYu~ said...

@Karukord Jagau's : o ye.. hehehe.. nanti sy carik k.. tq