♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Tuesday, March 20, 2012

Hadiah.. ehehe..

Sbb keje arini kena la belanja kawan-kawan.. aii.. macam terpaksa je lak kan.. huhu.. takdela. mmg niat nak belanja pun. bkn selalu pun. time event gini la baru belanja makan. mood hari ni happy je walaupun pagi tadi dah spoil mood dgn kejadian batu dari langit tu.. wat keje pun dgn tenang.. lalalalala...

budak ini awal pagi dah bangun
mama cium budak ni puas².. busyukk..
pastu antar ke umah nenek dia

belanja kekawan makan pizza je
sori la mana yg tak dpt makan tu
kopak la duit kalau nak kena panggil satu Jabatan kan..
ni utk Tingkat 10 je..

dapat lak hadiah dari kekawan tersayang ni.. uhuhu..
thanks korang! sayang korang! muahhh... ♥♥♥

4 comments:

Azhariah Zuber said...

happy birthday wak

~aYu~ said...

@Azhariah Zuber : thank u dear.. ^.^

Anonymous said...

yuni thanks dpt mkn pizza aritu...moge ayuni dipanjangkan usia..amin

~aYu~ said...

pn Anonymous : sama² kak mona sayang. moga akak pun dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki.. nanti belanja saya lak tau.. huhu