♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, March 12, 2012

Dia Datang Lagi.. Wat Perabih Duit Je..

Aduhhh.. datang lak ko.. menyusahkan je la.. dah nak kena ikut jalan lain. dah kena tiap malam nak menipu si kakak, Echa.. benci.. benci..

ni pasal funfair kat area umah ni dah ada balik.. mmg tiap tahun la ada. tak suka betul sbb echa hampir tiap malam dia merengek nak gi pusing-pusing (dia panggil funfair tu pusing-pusing)..

kalau murah xpela ni mahal.. 1 token RM2.00.. nak main kena 2 token.. fuhh.. sekali tukar RM10.00. kalau tiap malam, leh pokai la..

ktorg gi gak la sini masa malam opening 9 mac aritu.. baru pas ujan rumput pun basah. mulala ada bau yg tak menyenangkan ni.. malas nak lama-lama kat sini.. 




cakap dgn Echa pasni kalau nak dtg sini kite masuk umah hantu je..

malas dah nak main benda-benda ni..
bayar 2 token RM4 tp dpt hadiah yg tak smpai RM2 pun..
dulu leh layan.. skrg ni tak kuasa nak menghabiskan masa dan duit kat sini lama-lama..

sbb takleh jalan lagi.. ayna leh main benda ni je.. tupun 2 token gak..


asalkan Echa hepi, mama dan papa tak kisah
tp jgnla tiap malam nak dtg sini..



5 comments:

aReLaN said...

hahahaha..adik bongsu saya pon suka betul gi funfair.pantang nampak ada funfair,nak gi.pastu yang kena kuar duit konfem la mak abah & abang long dia ni.adoiyaiii...

~aYu~ said...
This comment has been removed by the author.
~aYu~ said...

@aReLaN : haha..samala dgn si echa ni.. skrg dah mahal la.. xmacam dulu.. pastu main kejap giler..

Karukord Jagau's said...

hahaha bebudak mmg suka....sesekali x pe....kalau tiap2 hari...hancusss poket abah huhuhuuu

~aYu~ said...

@Karukord Jagau's : betul tu.. tu yg tak suka tu kalau ada benda gini kat area umah.. dia puye spotlight pun anak sy dah tau..