♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Friday, March 2, 2012

Bad Mood

Mood arini tak beberapa baik.. Macam-macam ada.. Macam-macam aku pikir. Tak suka betul kalau ada perasaan camni.. Aarrggghhh... Patutnya hepi la sbb esok cutiiiii... adoyai..

2 comments:

SumeSakan said...

hehehee tetiba nak jaab sesama...."sebab awak tulis terima kasih bg komen"...hehehe kekadang ada gak perasaan macam nih bila pk kan masalah...tp bila balik tengok muka anak n husband ilang sume...nant balik try buat tau..hehehehe

~aYu~ said...

@SumeSakan : haha.. xtau la nak tulis apa. tu yg tulis terima kasih tu..
itu dah semestinya, kt opis tensen, balik keje tgk muka hubby pun dah ilang tensen, tgk muka anak lagila ilang terus..