♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Monday, February 20, 2012

Umah Dah Ada Swimming Pool Sendiri

Cuti semalam awal pagi ktorg dah kuar. Petang lepak² kt umah je. So, melayan anak² kat umah jela.

Echa sibuk mintak papa dia pasang pool. Ktorg x bagi sbb dia batuk. kang berendam lelama camne nak baik. tp, dah namanya Echa, berkeras camne pun kalau dia nak, nak jugak..

Siap suh tiup ikan paus yg besar ni. Adik Ayna lak dari jenguk kt pintu sibuk suh dukung bawak luar. Dah kat luar, cicahkan kaki dia je. terus dia basahkan badan dia. lastnya dia pun masuk gak dalam tu. merangkak dalam tu kejar kakak dia.. hehe..


Echa dan Ayna
seronok dorg dapat mandi camni sekali-sekala
takleh slalu tau Echa..
naik bil air nanti
 

10 comments:

Mama Janet said...

senang le Ayu x yah susah bwk mandi jauh2...lps dia org puas mandi ko n iwa pulak masuk.

SYANI said...

Makin besar kolam, makin banyak air nak pakai kan... Anak2 saya pun saya hadkan mandi kolam ni sebulan sekali je...

Karukord Jagau's said...

waaahh....! dalam rumah lagi....tp tang tiup ikan paus tu yang tak lalu tu....hehehee

Si BuDaK KaChAk said...

agak2 nk terjun papan anjal ade tak???hehehe

SumeSakan said...

wahh bestnya...klu anak saya kompom mandi sampai x mau kuar..alih2 saya pun masuk sekali...best..best...hehehehe

~aYu~ said...

@Mama Janet : cik mek, ikutkan ati mau ku terjun sekali dalam tu. geram lak sbb kalau kat luar leceh nak mandi. nak uruskan anak lagi, diri sendiri lagi.. hehe.
@Syani : betul tu. yg ni baru puye besar la skit dr dulu. xleh letak air byk2. pastu leh guna air tu utk basuh kete.

~aYu~ said...

@Karukord Jagau's : nasibla umah ada ruang leh la pasang benda ni. tiup guna yg pam. jenuh tu nak tiup sendiri. leh semput tu.. ahaha..
@Si BuDaK KaChAk : oo.. tu terjun dr bumbung umah je. baru xtreme.. hehe

~aYu~ said...

@SumeSakan : ini pun selagi tak kejung, tak gigil, takdenya si kakak nk kuar. bile dah kuar, pakai baju pastu masuk dalam ni balik.. ishhh..ishh..

iizla said...

comelnya..
huhu..penat gak nak tiup angin ikan lumba-lumba tu..

~aYu~ said...

iizla : tula. nasibla ada simpan yg pam utk tiup tu. tp jenuh gak la mengepam. skrg dah malas nka kuarkan angin dia. biar je camtu.. hehe..