♥All About My Family, My Friend, Food, Hobby and We Are Also Love Travelling♥

Saturday, January 21, 2012

Warehouse Sale @ Low Yat


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Semalam rehat sempat ke Low Yat. Nak teman opismate Shuea nak hantar kamera nikon DSLR utk repair. Nak cek dulu apa yg tak kena dgn kamera dia. Aku suka la. nak cuci mata sekali kat sini sambil terbayang-bayang itu ini.. 

Sambil tu dok usha kamera baru. Kamera yg ada ni Olympus sgt tak puas hati. Ada masa gambar cantik, ada masa gambar tak cantik. geram tul. Jatuh cinta dgn kamera nikon baru nikon J1. Aku suka yg compact je senang nak angkut memana. Sambil tu nak survei lagi mana-mana kamera yg best. Korg ada cadangan kamera brand apa yg gambar cantik? 

Kat bhgn bawah dgr meriah sgt.. ada warehouse sale rupanya.. start 17 jan - 22 jan 2012. macam-macam brand ada.. byk CSL la.. HTC, Samsung  Galaxy, Olympus. kamera, hp.. 

lelong... lelong..
pd saper yg mencari-cari kamera atau hp yg murah-murah bole la ke sini


2 comments:

deardearyhaty.blogspot.com said...

wahh,ni yg trse na g ni..hee:)

aReLaN said...

ala....dah habis ke rupanya.kenapa la dia tak smbung lagi.kalau tak leh gak gi.hmmmm